Onder deze categorie vallen de handbediende rollende voertuigen die je in een magazijn of productiehal terugvindt.
Denk hierbij aan een transpalet, palletwagen, elektrische stapelaar en palletenwagen.
Deze rampalen worden in beton verankerd.
De stootpaal plaats je in een opening in de grond van 500mm diep, deze opening stort je dan vol met sneldrogend beton.
Op deze manier is de rampaal stevig verankert in de grond en is hij klaar om je infastructuur te beschermen.
Deze rampalen zijn voorzien van een voetplaat zodat je deze in de ondergrond kan verankeren met behulp van bouten en pluggen.
Bij elke rampaal adviseren we de bijhordende bouten en pluggen, zo ben je altijd verzekert van een goede verankering.
Onder deze categorie vallen de lichtere rollende voertuigen die je in en rond een magazijn of productiehal terugvindt.
Denk hierbij aan een compacte elektrische heftruck, elektrische vorklift en stapelaar.
Deze rampalen worden in beton verankerd.
De stootpaal plaats je in een opening in de grond van 500mm diep, deze opening stort je dan vol met sneldrogend beton.
Op deze manier is de rampaal stevig verankert in de grond en is hij klaar om je infastructuur te beschermen.
Deze rampalen zijn voorzien van een voetplaat zodat je deze in de ondergrond kan verankeren met behulp van bouten en pluggen.
Bij elke rampaal adviseren we de bijhordende bouten en pluggen, zo ben je altijd verzekert van een goede verankering.
Deze rampalen zijn vaste modellen en kunnen dus niet uitgenomen of verwijderd worden.
Waarom kiezen voor een SlowStop rampaal?
Een klassieke rampaal gaat bij een aanrijding de juiste bescherming bieden maar meestal ga je de stootpaal moeten vervangen en is er ook schade aan het voertuig dat de aanrijding heeft veroorzaakt. Een SlowStop rampaal kan keer op keer de impact van een aanrijding verduren waardoor er minder schade is aan zowel het voertuig als aan de stootpaal zelf en tegelijk toch dezelfde bescherming bieden als een klassieke rampaal.
Onder deze categorie vallen de medium rollende voertuigen die je in en rond een magazijn of productiehal terugvindt.
Denk hierbij aan een heftruck, vorklift en lichte bestelwagens.
Deze rampalen worden in beton verankerd.
De stootpaal plaats je in een opening in de grond van 500mm diep, deze opening stort je dan vol met sneldrogend beton.
Op deze manier is de rampaal stevig verankert in de grond en is hij klaar om je infastructuur te beschermen.
Deze rampalen zijn voorzien van een voetplaat zodat je deze in de ondergrond kan verankeren met behulp van bouten en pluggen.
Bij elke rampaal adviseren we de bijhordende bouten en pluggen, zo ben je altijd verzekert van een goede verankering.
Waarom kiezen voor een SlowStop rampaal?
Een klassieke rampaal gaat bij een aanrijding de juiste bescherming bieden maar meestal ga je de stootpaal moeten vervangen en is er ook schade aan het voertuig dat de aanrijding heeft veroorzaakt.
Een SlowStop rampaal kan keer op keer de impact van een aanrijding verduren waardoor er minder schade is aan zowel het voertuig als aan de stootpaal zelf en tegelijk toch dezelfde bescherming bieden als een klassieke rampaal.
Onder deze categorie vallen de zware rollende voertuigen die je in en rond een magazijn of productiehal en loskade terugvindt.
Denk hierbij aan een zware heftruck, zware vorklift en bestelwagens.
Deze rampalen worden in beton verankerd.
De stootpaal plaats je in een opening in de grond van 500mm diep, deze opening stort je dan vol met sneldrogend beton.
Op deze manier is de rampaal stevig verankert in de grond en is hij klaar om je infastructuur te beschermen.
Deze rampalen zijn voorzien van een voetplaat zodat je deze in de ondergrond kan verankeren met behulp van bouten en pluggen.
Bij elke rampaal adviseren we de bijhordende bouten en pluggen, zo ben je altijd verzekert van een goede verankering.
Waarom kiezen voor een SlowStop rampaal?
Een klassieke rampaal gaat bij een aanrijding de juiste bescherming bieden maar meestal ga je de stootpaal moeten vervangen en is er ook schade aan het voertuig dat de aanrijding heeft veroorzaakt.
Een SlowStop rampaal kan keer op keer de impact van een aanrijding verduren waardoor er minder schade is aan zowel het voertuig als aan de stootpaal zelf en tegelijk toch dezelfde bescherming bieden als een klassieke rampaal.
Onder deze categorie vallen de zeer zware rollende voertuigen die je in en rond een magazijn, productiehal en loskade terugvindt.
Denk hierbij aan een zeer zware vorkheftruck, trailers en vrachtwagens.
Deze rampalen worden in beton verankerd.
De stootpaal plaats je in een opening in de grond van 500mm diep, deze opening stort je dan vol met sneldrogend beton.
Op deze manier is de rampaal stevig verankert in de grond en is hij klaar om je infastructuur te beschermen.
Deze rampalen zijn voorzien van een voetplaat zodat je deze in de ondergrond kan verankeren met behulp van bouten en pluggen.
Bij elke rampaal adviseren we de bijhordende bouten en pluggen, zo ben je altijd verzekert van een goede verankering.
Waarom kiezen voor een SlowStop rampaal?
Een klassieke rampaal gaat bij een aanrijding de juiste bescherming bieden maar meestal ga je de stootpaal moeten vervangen en is er ook schade aan het voertuig dat de aanrijding heeft veroorzaakt.
Een SlowStop rampaal kan keer op keer de impact van een aanrijding verduren waardoor er minder schade is aan zowel het voertuig als aan de stootpaal zelf en tegelijk toch dezelfde bescherming bieden als een klassieke rampaal.